تبلیغات در ترفندستان
نمایش نتایج: از 1 به 3 از 3

موضوع: تلویزیون سه بعدی سامسونگ (hd)

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Shiraz
    پست‌ها
    1,372
    HTC-Wildfire
    NOD32 Firefox Windows-7 IR-TCI
    نوع و سرعت اینترنت: ADSL-512 Kb/S
    سپاس (Given)
    3920
    سپاس (Received)
    3165
    نوشته ‌های وبلاگ
    21

    New تلویزیون سه بعدی سامسونگ (hd)

    سامسونگ سیاست تولید را تغییر داد
    سرویس تصویری- تولید تلویزیون های سه بعدی با قابلیت نمایش تصاویر HD در دستور کار سامسونگ قرار گرفت.
    به گزارش TrustedReviews.com، این شرکت کره‌ای تولید وسیع تلویزیون‌های HD سه‌بعدی را آغاز کرده است. در همین راستا و در حال حاضر تلویزیون‌های LCD و LED در ابعاد 40، 46 و 55 اینچ Full HD با تکنولوژی 240 هرتز به صورت سه‌بعدی در حال تولید هستند که سامسونگ را از این حیث در رتبه اول جهان قرار می‌دهند.

    این شرکت ادعا می‌کند زمان پاسخگویی تصویر در این تلویزیون‌ها حدودا 20 درصد کاهش یافته و به 4 میلی‌ثانیه رسیده است که به این ترتیب دستیابی به تصاویر 3D طبیعی‌تر و دو بعدی شفاف‌تر امکان‌پذیر خواهد بود.

    کاربران لازم است عینک‌های مخصوص 3D به نام 3D Active Glasses را جهت مشاهده تصاویر سه بعدی به چشم بزنند. این عینک‌ها توسط موسسه استانداردسازی عینک مورد تایید قرار گرفته است. در همین حال پیش‌بینی می‌شود فروش تلویزیون‌های سه‌بعدی از 200 هزار دستگاه در سال 2009 به 64 میلیون در سال 2018 افزایش یابد.
  2. #2
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    Tehran
    پست‌ها
    115

    سپاس (Given)
    2033
    سپاس (Received)
    202
    نوشته ‌های وبلاگ
    49

    پیش فرض

    تلویزیون‌های سه‌بعدی، پدیده داغ سال ۲۰۱۰

    از ماه‌ها پیش از اکران آواتار جیمز کامرون، پدیده سه‌بعدی به یک موضوع داغ تبدیل شده بود. این گزاره که آواتار آغازی بر سینمای آینده است و یک تحول و نقطه عطف محسوب می‌شود، کاملا درست است، اما تحول ملموس را به زودی در اتاق‌های نشیمن خود خواهیم یافت، یعنی زمانی که تلویزیون‌های سه‌بعدی و برنامه‌های سه‌بعدی به خانه‌های ما راه یابند.
    بسیار از برندهای عمده، در نظر دارند، ظرف چند هفته آینده، نخستین تلویزیون‌های سه‌بعدی خود را راهی بازار کنند.
    پاناسونیک:
    نخستین بار، این پاناسونیک بود که در سال ۲۰۰۸ در نمایشگاه CEATAC ژاپن، یک سیستم سینمای خانگی سه‌بعدی پلاسما به صورت «فول اچ دی» را به نمایش گذاشت. از دهم مارس سال میلادی جاری، یعنی یک روز پیش از نوشته شدن این سطور، فروش این سیستم در بازارهای آمریکا شروع شده است. این سیستم شامل یک تلویزیون پلاسمای سه‌بعدی ۵۰ اینچی، یک دستگاه پخش‌کننده بلوری با قابلیت پخش سه‌بعدی و عینک‌های مخصوص است.

    قیمت این سیستم سه هزار دلار است که در مقایسه با تلویزیون پلاسمای مشابه که تونایی پخش سه‌بعدی ندارد، تنها ۵۰۰ دلار گران‌تر است. هدف پاناسونیک فروش یک میلیون تلویزیون سه‌بعدی تا پایان امسال است.
    سامسونگ:
    سامسونگ هم بیکار نمانده و از همین ماه تلویزیون‌های LED مدل C7000، C8000 و C9000 را به بازار آمریکا می‌فرستد. سامسونگ می خواهد نخستین شرکتی باشد که تلویزیون سه‌بعدی را روانه بازار انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی می‌کند.
    قیمت‌های تلویزیون‌های سه‌بعدی سامسونگ بر حسب مدل متغیر است و از ۲ تا ۳ هزار دلار برای مدل C7000 شروع می‌شود و به ۶ تا ۷ هزار دلار برای مدل C9000 می‌رسد. خریداران این تلویزیون‌های، باید عینک‌های مخصوص را به صورت جداگانه تهیه کنند، این عینک‌ها در بسته‌ای همراه با نسخه سه‌بعدی انیمیشن «هیولاها و بیگانگان» Monsters vs. Aliens به مشتری‌ها فروخته خواهند شد.
    اما سامسونگ، از سه‌بعدی کردن پلاسماهای خود هم غفلت نکرده و ۶ مدل از ۸ مدل پلاسمای فوق باریکی کهد ر سال ۲۰۱۰ راهی بازار خواهد کرد، ویژگی سه‌بعدی را دارند. مدل‌های ۷۰۰۰ و ۸۰۰۰ پلاسمای سامسونگ با دامنه قیمتی از ۱۸۰۰ دلار تا ۳۵۰۰ دلار، می‌خواهند فناوری نمایش سه‌بعدی را به خانه مشتریان سامسونگ بیاورند.
    یک ویژگی جالب تلویزیون‌های سه‌بعدی سامسونگ این است که مجهز به پردازشگر توکار سه‌بعدی هستند که می‌تواند تصاویر معمولی دو بعدی را به نسخه سه‌بعدی تبدیل کند. البته باید منتظر ماند و عملا دید که تصاویر صناعی سه‌بعدی تا چه حد با تصاویر سه‌بعدی واقعی قابل مقایسه خواهند بود.
    سونی:
    سونی اعلام کرده که قصد دارد تا ۱۰ ژوئن یعنی درست تا زمان شروع جام جهانی فوتبال، درنگ کند و در این زمان تلویزیون‌های سه بعدی‌اش را عرضه کند. مدل‌های LX900، HX900 و HX800 مدل‌های پشتیبانی‌کننده از نمایش سه‌بعدی سونی هستند. البته سونی قصد دارد پیش از بازار امریکا، این مدل‌ها را به ژاپنی‌ها بفروشد، محدوده قیمت این مدل‌ها از ۴۳۰۰ دلار تا ۵۲۰۰ دلار متغیر است. خریداران این مدل‌ها هم مجبور هستند، عینک‌های مخصوص را با قیمت تقریبی ۱۳۰ دلار بخرند. سونی ادعا می‌کند که کیفیت عینک‌هایش از عینک‌های دیگر شرکت‌ها بیشتر است. البته مدل LX ، از این قاعده، مستنثنی است و هنگام خرید، عینک مخصوص هم هماره تلویزیون به مشتری داده می‌شود
    .





    ال جی:
    هدف ال جی این است که امسال ۴۰۰ هزار و سال بعد ۳٫۴ میلیون تلویزیون سه‌بعدی بفروشد. نخستین تلویزوین سه‌بعدی ال جی LD360 بود که در CES به نمایش گذاشته بود و این شرکت قصد داشت که این مدل ۴۷ اینچی را در ماه آوریل روانه بازار انگلیس خواهد شد. اما این برنامه لغو شده است و مدل LX9900 ال جی که در ماه می به انگلیس می‌رود، نخستین مدل سه‌بعدی این شرکت خواهد بود. در نیمه دوم سال جاری هم ، ال جی ۲ مدل دیگر تلویزیون سه‌بعدی را به مشتریان خود خواهد فروخت.
    توشیبا:
    توشیا قصد دارد در سه ماه آخر سال میلادی جاری، تلویزیون سه‌بعدی را به بازار انگلستان بفرستد.
    فیلیپس:
    فیلیپس هم مدل سه‌بعدی ۹۰۰۰ را دارد که در سال جاری معرفی خواهد کرد.
    بنابراین می‌بینید که برندهای عمده، تلویزیون سه‌بعدی را جدی گرفته‌اند و از هم‌اینک رقابت شدیدی بین آنها برای فروش میلیون‌ها دستگاه تلویزیون شروع شده است.
    تلویزیون سه‌بعدی بدون برنامه سه‌بعدی؟!
    وقتی فروش تلویزیون وضوح بالا از دهه ۹۰ میلادی شروع شد، هیچ شبکه‌ تلویزیونی، برنامه‌ای با وضوح بالا پخش نمی‌کرد. خریداران این سسیتم‌ها که در آن زمان قیمتی در حدود ۱۰ هزار دلار داشت، به سختی چیزی برای تماشا پیدا می‌کردند که بتواند به آنها لذت نمایش ویدئوهای با وضوح بالا را نشان بدهد!
    امسال هم شرکت‌های بزرگی که تلویزیون‌های سه‌بعدی می‌سازند، دقیقا چنین مشکلی دارند. با وجود اینکه پخش‌کننده‌های بلوری که بتوانند فیلم‌های سه‌بعدی پخش کنند، وجود دارند، اما عملا فیلم سه‌بعدی که روی دیسک بلوری باشد، در بازار وجود ندارد!!
    اما بدیهی است که تا برنامه‌های سه‌بعدی از فیلم گرفته تا گیم و برنامه‌های تلویونی سه‌بعدی، نباشند، این شرکت‌های نمی‌توانند امید زیادی داشته باشند.
    جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی، فرصت طلایی برای این شرکت‌هاست. سونی در این میان، جام جهانی را بسیار جدی گرفته است، این شرکت که اسپانسر جام جهانی هم است، با استفاده از دوربین‌های سه‌بعدی حرفه‌ای خود ۲۵ بازی از بازی‌های این رقابت پرطرفدار را ضبط و پخش می‌کند. سونی این تصاویر سه‌بعدی را با استفاده از نمایشگرهای بزرگ سه‌بعدی در ۷ شهر بزرگ دنیا (برلین، لندن، مکزیکوسیتی، پاریس، ریو دو ژانیرو، رم و سیدنی) به نمایش می‌گذارد تا به همه نشان دهد که تماشای فوتبال به صورت سه‌بعدی، می‌تواند چه حس و حالی داشته باشد!





    تصور می‌کنم تا زمانی که تعداد عناوین فیلم‌های سه‌بعدی که در سال ساخته می‌شوند، اضافه نشوند و تا زمانی که شبکه‌های ماهواره‌ای که برنامه‌های سه‌بعدی پخش‌ می‌کنند، معمول نشوند، رونق تلویزیون سه‌بعدی، نقطه اوج خود را تجربه نخواهد کرد. مسلما کسی برای نمایش چند فیلم و ویدئو در سال، حاضر نیست چند صد دلار هزینه بیشتر بدهد!
    در تصویر بالا یک دوربین سه‌بعدی را می‌بیند که سال پیش بازی شبکه اسکای اسپورت برای پخش سه‌بعدی بازی منچستر و آرسنال از آنها استفاده کرد.
    سال پیش، سال سینمای سه‌بعدی بود، آواتار در کنار انیمیشن‌های مثل کارولین و UP تماشاگران را در بسیاری از سینماها وادار کرد که عینک‌های ویژه به چشم بگذارند. آیا به زودی ما در خانه‌هایمان ساعاتی از شبانه‌روز را با عینک‌های ویژه سه‌بعدی سپری خواهیم کرد؟!
    در این میان صنعت گیم‌های سه‌بعدی را هم باید بسیار جدی گرفت، وقتی نمایشگرهای سه‌بعدی را در کنار کنسول‌های مجهز به کنترل‌های حساس به جرکت مثل وی نینتندو، ناتال مایکروسافت و Move سونی بگذاریم، متوجه می‌شویم آینده‌ای برای گیم متصور است که هم‌اینک حتی در خواب هم نمی‌بینیم.
    اصلا سه‌بعدی چگونه کار می‌کند؟!
    اما سؤالی که شاید بهتر بود که در ابتدای این پست مطرح می‌کردم و به آن پاسخ می‌دادم این است که فناوری نمایش سه‌بعدی چگونه کار می‌کند.
    انسان‌ها دو چشم دارند، فاصله اندکی که این دو چشم از هم دارند، باعث می‌شود که هر یک تصویری از زوایه‌ای کمی متفاوت به مغز بفرستند. مغز با ترکیب کردن این دو تصویر متفاوت با هم به اشیا عمق می‌دهد و آنها را سه‌بعدی می‌بیند.
    دید سه‌بعدی بسیار اهمیت دارد، اگر تا به حال اهمیت سه‌بعدی فکر تکرده‌اید، می‌توانید آزمایش ساده‌ای انجام دهید: در حالی که یک چشم خود را بسته‌اید، سعی کنید توپ پینگ پونگی را که دوستتان برایتان پرت می‌کند، بگیرید. می‌بیند که گرفتن توپ نسبت به دید دوچشمی بسیار دشوارتر می‌شود.
    برای خلق تصاویر صناعی سه‌بعدی فناوری‌های مختلفی وجود دارد.
    ۱- دو تصویر به پرده نمایش بتابانیم و یا از تلویزیون پخش کنیم، بعد به یاری عینکی که در یک لنز فیلتر آبی و در دیگری فیلتر قرمز داشته باشد، برای هر چشم تصویر جداگانه‌ای درست کنیم:





    ۲- این بار دو تصویر از تلویزیون پخش کنیم که پلاریزاسیون متفاوت داشته باشند، بعد از عینکی استفاده کنیم که هر لنزش تنها اجازه گذر یک تصویر با قطبیت مشخص را بدهد:
    ۳- این بار هم دو تصویر از تلویزیون پخش کنیم، اما به جای عینک، روی صفحه تلویزیون، پوشش ویژه‌ای بکشیم به هر چشم تصویر جداگانه بدهد. در این فناوری پوشش روی تلویزیون، کار عینک را در دو فناوری قبل، انجام می‌دهد:
    کارشناسان عقیده دارند که سال ۲۰۱۰، سال تلویزیون‌های سه‌بعدی نیست، اما این سال را می‌توان آغازی برای این تحول عمده دانست.
    ویرایش توسط ramona97 : 03-16-10 در ساعت 04:27
  3. #3

    پیش فرض عكاس سه بعدي در ايران

    اميد اسدي ، جوان عكاس و فيلمبردار سه بعدي در استان تهران كه كارهاي ايشان در سال 1388 بر روي صفحات مجازي براي نخستين بار قرار گرفت در مصاحبه با (خبرگزاري اينترنتي) اعلام كرده است :

    فيلم سه بعدي در سينما ايران :
    متاسفانه در ايران شاهد ان هستيم كه افرادي غير حرفه اي وارد اين هنر شده اند كه نام مشخصي از ان ها در هنر سه بعدي ذكر نشده است و با كارهاي اماتوري خود دارند گامي به نابودي هنر سه بعدي در ايران بر مي دارند كه مي توان به برخي كارگردان هايي كه در سينما فعاليت مي كنند اشاره كرد كه تنها به فال نام نيك خود وارد اين هنر شده اند در صورتي كه هيچ اطلاعاتي در باره ان ندارند و حتي اصطلاحات سه بعدي استريوسكوپ را نمي دانند
    توليدات غير استادارد عينك هاي سه بعدي در ايران :

    از چند سال پيش به مكرر مشاهده مي شد كه افرادي به صورت غير حرفه اي و بدون هيچ نوع دانشي تنها با ديدن عكس هاي از عينك سه بعدي اناگليف ***** دار اصل دست به توليد عينك هايي زده اند كه به ظاهر شبيه عينك سه بعدي مي باشد كه هيچ كارايي ندارد مشخص است كه اين عينك ها تنها به قصد درامد نامشروع و به قصد مال اندوزي توليد و به دست خريداران رسيده است خريداران هم با اولين نگاه به اين نوع عينك هاي تقلبي خيلي زود دلسرد مي شوند و همان بعد دوم را به بعد سوم ترجيح مي دهند اما نمي دانند كه ماجرايي پشت ان مخفي است كه ان هم مستندي است بر تقلبي بودن اين عينك ها
    مشخصات عينك اصل از عينك تقلبي :

    عينك هاي ***** دار اصل تمامي از دو رنگ قرمز / فيروزه اي استفاده مي شود جنس ان از ***** ژلاتيني اصل مي باشد كه تنها از دو كمپاني معروف تهيه مي شود و با طلق هاي چيني يا ايراني كه به دست افراد سودجو ساخته و توليد شده است زمين تا اسمان فرق دارد البته ناگفته نماند ***** هاي سبز و قرمز ابي قرمز نيز در سال هاي پيشين توليد مي شدند اما امروزه استفاده از ان روشي منسوخ شده است كه با فيلم هاي امروزي همانگي ندارد و بدون كاربرد مي باشد
    اناگليف سهوالوصول ترين خروجي ها در بين سه بعدي مي باشد در ان حد كه اشخاصي در اينترنت مشغول توزيع و پخش فيلم هاي سه بعدي شده اند كه مانند عينك هايشان تقلبي بود نيازي به توضيح اين مستندات نيست خودتان با يك بار ديدن ان متوجه ماجرا خواهيد شد عده اي از فروشگاه هاي اينترنتي كه به دليل معذورات اخلاقي از فاش كردن ادرس ان ها خودداري مي كنم دست به پخش چنين فيلم هاي به ظاهر سه بعدي زده اند
    اين اشخاص كار خاصي بر روي فيلم ها انجام نمي دهند بلكه تنها با يك نرم افزار 20 مگابايتي كار مي كنند كه بنده و كساني كه در اين هنر هستند معتقديم استفاده از چنين نرم افزار هاي ابتدايي تنها هر دادن وقت است و غير از اين نيست و فيلم به دست امده نه تنها سه بعدي نمي باشد بلكه باعث بد بيني مخاطب به تمام فيلم هاي سه بعدي مي شود
    در ادامه مشخصاتي از يك عينك اصل اضافه مي كنم تا با كمك ان ها بتوان عينك هاي تقلبي از اصل را به روشي ساده تشخيص داد
    عينك هاي اناگليف تمامي بر دوپايه قرمز / فيروزه اي توليد مي شوند كه كدك انحصاري دارند هنگام خريد به رنگ ان توجه كنيد
    چشمي هاي عينك اصل از طلق و شيرازه نمي باشد بلكه از طلق نازك تر است كه راحت با يك سوزن سوراخ مي شود و علت ان هم بهتر عبور دادن نور مي باشد اگر چشمي هاي عينك كدر باشند عينك تقلبي است
    عينك هاي سه بعدي به گونه اي هستند كه وقتي توسط ان ها به يك عكس سياه و سفيد نگاه كنيد به تصوير به رنگ خاكستري ديده خواهد شد هر رنگي به جز اين رنگ دليلي است بر تقلبي بودن عينك.
    عينك هاي اناگليف به هيچ وجه نبايد خاصيت ذره بيني داشته باشند اگر از عينك هاي شيشه اي استفاده مي كنيد به تخت بودن شيشه هاي ان دقت كنيد
    چشمي ها به هيچ وجه نايد كدر . خش دار . يا كثيف باشند كه در عينك هاي تقلبي اين موارد بسيار ديده مي شود
    و يا مي توانيد از تصوير زير براي امتحان و تست عينك خود بهره بگيريد
    از تمام خريداران محصولات سه بعدي خواهش مي كنم تا قبل از خريد به استاندارد بودن محصول اطمينان حاصل كنند و سپس خريد خود را انجام دهند
    نمونه اي از تصاوير سه بعدي به عكاسي اميد اسدي

    مشاهده در اندازه اصلي

    مشاهده در اندازه اصلي

    مشاهده در اندازه اصلي

    مشاهده در اندازه اصلي

    مشاهده در اندازه اصلي

    مشاهده در اندازه اصلي

    نحوه نمايش اناگليف :

    اناگليف در تلويزيون هاي معمولي و عادي كه فاقد سه بعدي هستند كارايي دارد به صورتي كه پس از اجرا كردن كليپ يا تصوير با زدن يك عينك اصل مي توانيد به دنياي سه بعدي وارد شويد اناگليف كه واژه انگليسي به معناي برجسته و تزئينات برجسته مي باشد به نوعي شبيه ساز تلويزيون هاي سه بعدي است كه هر چشمي طيف رنگي خود را نامرئي و رنگ مكملش را مرئي مي نمايد و بيننده مي تواند تصاوير را به صورت سه بعدي رويت كند
    اگر از محصولات غير استاندارد اين هنر استفاده شود علاوه بر انكه انچه ديده مي شود سه بعدي نيست بلكه به مرور زمان به بينايي فرد مصرف كننده اسيب وارد مي كند كه بيمار دچار كوررنگي مي شود و يا برخي بيماري ها را انسان به وجود مي اورد و درگاهي انقدر فشار بر چشم مصرف كننده وارد مي شود كه دچار سر درد و شرگيجه مي گردد

    فيلمبرداري و تصوير برداري سه بعدي ؟
    در تصوير برداري سه بعدي از دو دوربين مجزا به يك ديگر استفاده مي شود و كار ان كمي سختر از فيلمبرداري و تصوير برداري عادي است چون بايد تمام حواس جمع باشد تا بتوان عمق مناسبي بر روي صحنه ايجاد كرد به عنوان مثال شي هاي جلويي داراي عمق بيشتري نسبت به شي هاي عقبي هستند كه در هنگام فيلمبرداري بايد به ان ها دقت كرد

    با وجود دوربين هاي سه بعدي چرا بايد از دو دوربين استفاده كرد ؟

    دليل ان اين است كه بتوان بر روي صحنه عمق مناسبي ايجاد كرد دوربين هاي اماده دولنزه با محدوديت فاصله لنز كه دارند تنها جوابگو فيلمبرداري خانگي بوده و همواره در فيلمبرداري پيشرفته و حرفه از دو دوربين مجزا به يكديگر استفاده مي كنند به عنوان مثال جيمز كامرون در فيلمبرداري اواتار از دو دوربين مجزا به يكديگر استفاده كرده است

    مشاهده تصاوير سه بعدي

    تصاوير سه بعدي را مي توان توسط دستگاهي به نام ويومستر مشاهده كرد در اين وسيله عكس هايي قرار مي گيرد كه روي هم اسلايد مي شود و بيننده با مشاهده ان تصوير سه بعدي را خواهد ديد البته با پيشرفت تكنولوژي كمتر كسي سراغ اين وسيله مي رود
    سخني پاياني

    در كل هنر دوبعدي با سه بعدي تفاوت دارد همان طور كه عكس هاي رنگي نسبت به تصاوير سياه و سفيد داراي پيام بيشتري به بيننده هستند از طرفي عكس هاي سه بعدي نسبت به عكس هاي رنگي دوبعدي داراي پيام بيشتري به بيننده مي باشند كه در هنگام توليدات ان بايد دقت داشت با كمترين بي توجهي به ان نه تنها محصول به دست امده سه بعدي نخواهد بود بلكه اسيب جدي به اين هنر و هنردوستان ان وارد مي كند
    شادو پيروز باشيد

    وب سايت اميد اسدي
    http://2dto3d.ir
    ویرایش توسط paye2 : 06-02-13 در ساعت 00:13

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمای قدم به قدم بازی ها
    توسط Black_Sky در انجمن پرسش و پاسخ پیرامون بازی ها
    پاسخ: 48
    آخرين نوشته: 06-25-15, 09:45
  2. { Samsung i8910 Omnia HD قهرمان چشم بادامی }
    توسط AhmadSH در انجمن اخبار موبایل و مخابرات
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 08-18-09, 22:33
  3. 4Easysoft HD Converter/تمامی ورژنها در این تاپیک
    توسط love_75 در انجمن نرم افزارهای چند رسانه ای
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 07-31-09, 23:19
  4. نمایشگاه ces 2009 و تمامی تکنولوژی های آن
    توسط amir.prs در انجمن تازه های فناوری اطلاعات و علم
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 01-11-09, 22:27
  5. نخستین تلویزیون سه بعدی جهان به بازار عرضه شد
    توسط milad_cannavaro در انجمن مسائل متفرقه
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 04-11-08, 20:45

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده کرده اند: 1

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز ‌های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست ‌های خود را ویرایش کنید
  •  

اکنون ساعت 06:53 برپایه‌ی ساعت جهانی (GMT +4.5) می‌باشد.

تبلیغات متنی

  • آپلود فایل
  • قیمت گوشی
  • شرکت طراحی سایت
  • پنل اس ام اس
  • SITEDESIGNIDEA.COM
  • عضویت در خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه‌ی سایت، جدیدترین ترفندها، نقد و بررسی‌ها و مطالب مدرسه فناوری به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می‌شود. بعد از کلیک بر روی دکمه‌ی «مشترک شوید»، بایستی کد داخل تصویر را وارد کرده، سپس به صندوق ایمیل خود مراجعه کنید و روی لینک تأیید کلیک کنید تا اشتراک شما نهایی شود.

    کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت ترفندستان است. برداشت مطالب و تصاویر تنها با ذکر نام ترفندستان مجاز است.