تبلیغات در ترفندستان
بازیابی اطلاعات هارد
+ ارسال تاپیک جدید
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از 41 به 43 از 43

موضوع: DirectX/تمامي ورژنها در اين تاپيك

  1. #1
    تاریخ عضویت
    May 2006
    محل سکونت
    ترفندستان
    پست‌ها
    22,434
    Nokia-N79
    NOD32 Opera Windows-XP IR-TCI
    نوع و سرعت اینترنت: ADSL-512 Kb/S
    سپاس (اهدایی)
    11238
    سپاس (دریافتی)
    71327

    پیش فرض DirectX/تمامي ورژنها در اين تاپيك



    DirectX 10 RC2 Fix 2 For Windows XP March 2008

    DirectX 10 RC2 Fix 2 - a patch to increase the compatibility of new games and programs with Windows XP. Just patch fixes a bug with the launch of games requiring files with DirectX 9.0 and earlier versions of it. Just when there graphics card with support for DX10 makes those options available in the next-generation generation games that before the installation of these libraries were not available. (Updated 22.03.2008
    In version RC2 Fix 2 added a lot of the necessary libraries!

    [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
    ویرایش توسط love_75 : April 15th, 2008 در ساعت 17:45
  2. #41
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    پست‌ها
    5,255
    BlackBerry-Passport
    NOD32 Google-Chrome Windows-8 Irancell
    نوع و سرعت اینترنت: ADSL-2 Mb/S
    سپاس (اهدایی)
    1435
    سپاس (دریافتی)
    6704
    نوشته ‌های وبلاگ
    60

    پیش فرض

    [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
    [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
    OR
    [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
    Password: [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
    دوستان عزیز ترفندستانی از این به بعد کمتر سر میزنم.
  3. #42
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    ایالات متحده ترفندستان
    پست‌ها
    8,009
    Apple-iPhone-6
    NOD32 Google-Chrome Windows-8 IR-TCI
    نوع و سرعت اینترنت: ADSL-128 Kb/S
    سپاس (اهدایی)
    5433
    سپاس (دریافتی)
    15932
    نوشته ‌های وبلاگ
    321

    پیش فرض

    Microsoft DirectX is a group of technologies designed to make Windows-based computers an ideal platform for running and displaying applications rich in multimedia elements such as full-color graphics, video, 3D animation, and rich audio. DirectX includes security and performance updates, along with many new features across all technologies, which can be accessed by applications using the DirectX APIs. At the core of DirectX are its application programming interfaces, or APIs. The APIs act as a kind of bridge for the hardware and the software to "talk" to each other.
    The DirectX APIs give multimedia applications access to the advanced features of high-performance hardware such as three-dimensional (3-D) graphics acceleration chips and sound cards. They control low-level functions, including two-dimensional (2-D) graphics acceleration; support for input devices such as joysticks, keyboards, and mice; and control of sound mixing and sound output.
    Because of DirectX, what you experience with your computer is better 3-D graphics and immersive music and audio effects.

    Additional Information:
    - The DirectX redist installation includes all the latest and previous released DirectX runtime. This includes the bi-monthly D3DX, XInput, and Managed DirectX components.
    - The DirectX runtime cannot be uninstalled. We recommend Windows Me and Windows XP users create a "System Restore" point before installing.

    Download : [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
    Know why a Car's WINDSHIELD is so large & the Rear view Mirror is so small? Because our PAST is not as important as our FUTURE. So, Look Ahead and Move on
  4. #43
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    جایی که دوست دارم
    پست‌ها
    1,981
    Samsung-Galaxy-Mini-S5570
    Samsung-Galaxy-Note-10-1-2014-Edition
    Norton Google-Chrome Windows-8 RighTel
    نوع و سرعت اینترنت: بیش از Wireless-2 Mb/S
    سپاس (اهدایی)
    9418
    سپاس (دریافتی)
    3940
    نوشته ‌های وبلاگ
    245

    پیش فرض


    DirectX چیست؟
    در ابتدایی ترین سطح Directx بعنوان یک واسطه بین سخت افزار در کامپیوتر شخصی و خود ویندوز ، بخشی از API ویندوز یا واسطه برنامه نویسی برنامه های کاربردی Application Programming Interface است .
    برنامه های بازی و مالتی مدیا جزء رضایت بخش ترین برنامه های کامپیوتری می باشند ، ولی متأسفانه اجرای آنها به شیوه ای مناسب همیشه آسان نیست . علت اول اینکه ساختار کامپیوترهای شخصی هرگز به منظور استفاده بعنوان پایگاهی جهت بازی کردن طراحی نگردیده است . ثانیاً ماهیت طیف گسترده کامپیوترهای شخصی به معنای آن است که دستگاه یک نفر می تواند بسیار متفاوت با دستگاه دیگری باشد . لذا در حالیکه دستگاه های بازی همگی از سخت افزارهای مشابهی استفاده می کنند ، کامپیوترهای شخصی چنین نیستند : حیطه بسیار وسیع تفاوت های سخت افزاری می تواند دردسر بزرگی برای بازکردن این برنامه ها محسوب شود . جهت رهایی از این دردسر تا حد امکان ، مایکروسافت نیازمند معرفی استانداردی عمومی یا بهتر بگوئیم یک واسطه و میانجی عمومی بین سیستم عامل و هرگونه سخت افزار نصب شده بر روی کامپیوتر بود تا تمام برنامه های بازی و مالتی مدیا بتوانند از آن پیروی کنند . این واسطه عمومی همان Directx است ، یعنی چیزی که می تواند مانع سردرگمی های بسیاری شود .
    Directx واسطه ای است که وظائف برنامه ریزی خاصی را بسیار ساده تر می سازد ، چه برای پدید آورنده بازی و چه برای ما که فقط می خواهیم بنشینیم و آخرین بازی پرفروش را بازی کنیم . لیکن قبل از ینکه بتوانیم Directx و چگونگی کارکرد آن را توضیح دهیم ، لازم است به تاریخچه آن نگاهی بیندازیم .

    تاریخچه [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
    هر بازی نیاز به اجرای وظائف خاصی بصورت مکرر دارد . بازی نیازمند زیر نظر داشتن و کنترل داده های ورودی شما از طریق ماوس ، جوی استیک و یا یک بورد بوده و همچنین نیاز به نمایش تصاویری بر روی صفحه مانیتور و اجرای اصوات و موسیقی دارد . این تقریباً توصیف هر بازی در ساده ترین سطح آن است .
    حال تصور کنید که این امر برای برنامه نویسانی که در ساختارهای کامپیوتر شخصی پیش از ویندوز اقدام به برنامه نویسی می کردند تا چه حد باور نکردنی و پیچیده بود .
    لازم بود هر برنامه نویس روشی مختص به خود جهت خواندن کی بورد و یاحتی ردیابی اینکه آیا اصلاً جوی استیکی به سیستم متصل است یا خیر بنویسد ، چه برسد به اینکه بتوان از آن جهت باز کردن استفاده نمود . اعمال تکراری خاصی مورد نیاز بود تا بتوان حتی ساده ترین نوع تصویر را در صفحه نمایشگر نمایش داد و یا حتی صدایی ساده را اجرا نمود .
    اساساً ، برنامه نویسان بازی ها در سطحی بنیادی با سخت افزار کامپیوتر کار می کنند . هنگامی که مایکروسافت ویندوز را معرفی نمود ، جهت برقرای ثبات و موفقیت پایگاه کامپیوتر شخصی ضروری بود تا کارها قدری برای برنامه نویسان و بازیکنان ساده تر شود .
    چه کسی حاضر بود زحمت نوشتن بازی برای ماشینی را بکشد که در آن هر بار که قصد کار بر روی بازی جدیدی را داشت ، می بایست همه چیز را از نو بنویسد ؟
    ایده مایکروسافت ساده بود : کار کردن مستقیم برنامه نویسان با سخت افزار را متوقف کرده و بجای آن یک toolkit عمومی بسازد که بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند . پس Directx متولد شد .
    چطور کار می کند ؟
    در ابتدایی ترین سطح Directx بعنوان یک واسطه بین سخت افزار در کامپیوتر شخصی و خود ویندوز ، بخشی از API ویندوز یا واسطه برنامه نویسی برنامه های کاربردی Application Programming Interface است .
    برای مثال هنگامی که نویسنده یک برنامه بازی می خواهد یک فایل صوتی اجرا شود ، صرفاً فراخوانی (call) به تابع کتابخانه (library function) صحیح می باشد . هنگامی که بازی اجرا می شود ، عملکرد مزبور Directx API را فرا می خواند که به نوبه خود فایل صوتی را به اجرا در می آورد . برنامه نویس به دانستن نوع کارت صدایی که با آن سروکار دارد ، توانائی های کارت مزبور و چگونگی مکالمه با آن نیاز ندارد . ماکروسافت Directx را فراهم آورده است و سازنده کارت صدا نیز درایوی که توان اجرای Directx را داشته باشد فراهم کرده است . برنامه نویس تقاضای صدایی که باید اجرا شود را می نماید و صوت مزبور اجرا می شود بدون توجه به دستگاهی که صدا بر روی آن باید اجرا شود .
    از دیدگاه ما بعنوان بازیکنان نیز Directx اوضاع را بطرز غیر قابل باوری تسهیل می نماید ، حداقل بصوت تئوری . شما کارت صدای جدیدی را جایگزین کارت قدیمی تان می کنید و کارت جدید به همراه درایو می آید . دفعه بعد که بازی مورد علاقه خود را بازی کردید ، هنوز می توانید صداها و موسیقی آن را شنیده و ناچار به انجام هیچگونه تغییرات پیکربندی پیچیده ای نمی باشید .
    در ابتدا ، Directx زندگی خود را بعنوان یک Toolkit ساده آغاز نمود : سخت افزارهای اولیه محدود بوده و صرفاًَ گرافیکی بسیار ابتدایی مورد نیاز بود . با تکامل نرم افزارها و سخت افزارها از نظر پیچیدگی ، Directx نیز تکامل یافت .
    اکنون Directx بسیار بیشتر از یک Toolkit گرافیکی بوده و اصطلاح مزبور ، در بر گیرنده گزیده گسترده ای از روتین ها می باشد . برای مثال روتین DirectInput می تواند با همه گونه ابزار ورودی از ماوس دو دکمه ای گرفته تا جوی استیک های پیچیده مخصوص عملیات پرواز سروکار داشته باشد و سایر بخش ها شامل DirectSound برای ابزارهای صوتی است و DirectPlay که یک Toolkit برای بازی های چند بازیکنی [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]فراهم آورده است
    توجه داشته باشید که این نسخه فقط بر روی ویندوز 7 قابل نصب و استفاده هست.
    [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
    پسورد فایل زیپ : [تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]
+ ارسال تاپیک جدید
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پس این آموزش هک چی شد؟!
    توسط m_16 در انجمن پرسش و پاسخ و مباحث فنی پیرامون هک
    پاسخ: 36
    آخرين نوشته: June 26th, 2010, 04:50
  2. ~~~Nokia N96 تولد یک شورشی~~~
    توسط mrgladiyator در انجمن معرفی و مشاوره‌ی خرید پیرامون گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها
    پاسخ: 14
    آخرين نوشته: July 11th, 2008, 16:00
  3. راهنمایی درباره لینوکس
    توسط Moslem در انجمن پرسش و پاسخ و مباحث فنی پیرامون گنو/لینوکس و توزیع‌های آن
    پاسخ: 8
    آخرين نوشته: March 17th, 2008, 21:06
  4. ~~~فتوشاپ از صفر~~~
    توسط mrgladiyator در انجمن گرافیک دو بعدی
    پاسخ: 9
    آخرين نوشته: January 24th, 2008, 08:23
  5. نرم افزارساخت درایو
    توسط Guberawo در انجمن درخواست نرم‌افزارهای مخصوص ویندوز (و دیگر سیستم‌ عامل‌های دسکتاپی)
    پاسخ: 7
    آخرين نوشته: January 23rd, 2008, 15:30

کاربرانی که این تاپیک را مشاهده کرده اند: 0

هیچ عضوی در لیست وجود ندارد.

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز ‌های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست ‌های خود را ویرایش کنید
  •  

اکنون ساعت 17:23 برپایه‌ی ساعت جهانی (GMT +3.5) می‌باشد.

تبلیغات متنی

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه‌ی سایت، جدیدترین ترفندها، نقد و بررسی‌ها و مطالب مدرسه فناوری به طور خودکار به ایمیل شما ارسال می‌شود. بعد از کلیک بر روی دکمه‌ی «مشترک شوید»، بایستی کد داخل تصویر را وارد کرده، سپس به صندوق ایمیل خود مراجعه کنید و روی لینک تأیید کلیک کنید تا اشتراک شما نهایی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به وب سایت ترفندستان است. برداشت مطالب و تصاویر تنها با ذکر نام ترفندستان مجاز است.