[تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]




به گزارش ترفندستان, به نقل از لنفورماتیسین, شرکت تلویزیون کانکت سازی Vizio متهم به گرداوری اطلاعاتی در مورد عادات یازده میلیون امریکائی و فروش انها است بدون اینکه پیشتر موافقت این مشتریان را جلب کرده باشد.

Vizio باید سیاست خود در زمینه محافظت حریم خصوصی را تغییر دهد. کمیسیون فدرال بازرگانی و بخش امرو مصرف کننده نیوجرسی این شرکت را به دلیل گرداوری داده های مشاهده شده یازده میلیون از مشتریانش بدون اطلاع قبلی انها منهم کرده است.

این تولید کننده تلویزیونهای کانکت و همکارانش میتوانسته اند به تمامی اطلاعات نمایش داده شده و بدون توجه به منبع ویدیو خواه تلویزیون و دی وی رایتر و خواه سایتهای استریمینگ دسترسی داشته باشند. گرداوری این اطلاعات با فعال سازی قابلیت "Smart Interactivity" که پیشنهاد و توصیه برنامه هائی را میکند و بدون اینکه مصرف کنندگان از دیگر قابلیت ان یعنی قابلیت گرداوری داده های انچه تماشا میکرده اند مطلع باشند صورت گرفته است.

Vizio موافقت کرده که این 2.2 میلیون دلار جریمه را که این دو سازمان در شکایت فوریه 2014 از او درخواست کرده بودند را بپردازد. علاوه بر پرداخت این جریمه, Vizio باید سیاست و رفتار خود در رابطه با گرداوری داده ها و به اشتراک گذاردن داده های شخصی مصرف کنندگان را تغییر داده و تمامی داده های به دست امده تا قبل از مارس 2016 رو حذف نماید و بعلاوه برنامه محافظت داده ها که هر دو سال کنترل خواهد شد را اجرا نماید.

اکنون سایت Vizio توضیح داده که چگونه قابلیت "Smart Interactivity" که داده ها را گرداوری میکند را میتوان غیر فعال کرد.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.