[تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]




به گزارش ترفندستان, به نقل از زرو ان نت, اپل دفترچه راهنمائی 22 صفحه ای در اختیار تکنیسینهای خود قرار داده که اخیرا درز پیدا کرده است. این دفترچه برای این است که تکنیسینهای اپل بتوانند مشخص کنند که ایا ایفونی که اسیب دیده میتواند در چهارچوب ضمانت ان تعمیر گردد یا خیر.

این راهنما به نام Visual/Mechanical Inspection Guide برای ایفونهای 6, 6S, 7 و 7
Plus میباشد. اسیب ها به سه دسته تقسیم شده اند که سبز و نارنجی و قرمز میباشند.

ضمانت ایفون اسیبهای دسته اول یا سبز را بدون پرداخت هزینه ای پوشش میدهد. دسته دوم یا نارنجی, تعمیراتی هستند که به شرط پرداخت هزینه انها میتوانند انجام شوند. و اما دسته سوم یا قرمز شامل اسیبهائی هستند که نه جزو دسته اول و نه دسته دوم محسوب شده و اپل این تعمیرات را نه رایگان و نه غیر رایگان انجام نمیدهد.

در این راهنما امده است که حضور یک باتری غیر از باتری اصلی و یا مارک اپل و یا ایفونی که قاب انها شدیدا خط افتاده اند را سرویس تعمیرات اپل نمیپذیرد.

تکنیسینهای اپل باید علاماتی در رابطه با خساراتی که یک مایع چه در داخل ایفون و چه در قسمت خارجی ایفون عامل ان بوده را بیابند و یا از مالک ان در این راستا پرسش کنند و اگر دلیل خرابی مایعات بوده اند میتوانند پیشنهات تعمیر ایفون را به شرط پرداخت هزینه تعمیر بپذیرند.


[تنها اعضای سایت قادر به دیدن لینک‌ها هستند. ]

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.